Opis posla:
Ambiciozni ste, odgovorni, znate dobro engleski jezik, poznajete Microsoft Office paket i rad na računaru? Hoćete da iskoristiti svoje organizacione sposobnosti, želite rad sa profesionalnim timom i napredovanje kroz primjenu najnovijih informacionih tehnologija i specijalističkih softvera?
Dužnosti i odgovornosti:- Dnevna komunikacija sa klijentima;
- Prijem i proslijeđivanje zahtjeva klijenata ka odgovornim licima;
- Redovno praćenje javnih objava tendera, priprema potrebne tenderske dokumentacije i ažurno vođenje cijelog procesa, kao i svih evidencija vezanih za ponude;
- Administrativni poslovi (kreiranje zvanične dokumentacije - dopisa, zahtjeva, ovlašćenja, izrada ponuda i faktura);
- Komunikacija sa svim članovima tima i klijentima;
- Podrška u kreiranju unutrašnje organizacije u kompaniji;
- Upravljanje marketinškim aktivnostima (web sajt i socijalne mreže);
- Učestvovanje u projektima i upravljanje projektnim aktivnostima;
- Izrada dokumentacije (ponude, prezentacije, projektni zadaci, izvještaji o napretku projekta).
Uslovi:
- Poželjna visoka stručna sprema (poželjno ekonomskog usmjerenja);
- Odlično poznavanje MS Office paketa;
- Usmjerenost ka klijentu;
- Vještina komunikacije i fleksibilnost;
- Organizovanost, preciznost i pouzdanost;
- Dobro znanje engleskog jezika;
- Poželjno iskustvo u radu na projektima;
- Poželjno osnovno poznavanje informacionih sistema i tehnologija;
- Kreativnost i otvorenost za nove ideje;
- Poželjna vozačka dozvola B kategorije;
- Poželjno radno iskustvo na sličnim poslovima (minimum 1 godina).
Nudimo:
- Dobre uslove rada u dinamičnom mladom timu;
- Korektan odnos prema zaposlenima i visok stepen kolegijalnosti;
- Sticanje i unaprjeđenje postojećeg znanja i iskustva;
- Mogućnost konstantnog napredovanja i usavršavanja.
Ukoliko smatrate da je ovo posao za Vas, CV sa motivacionim pismom
i kontakt podacima slati na adresu career@inovatic.me.
Svi kandidati koju uđu u uži krug biće kontaktirani.
Rok za prijavu: 15. mart 2017. godine